Na obecną chwilę na rynku istnieje bardzo duża konkurencja. Aby się przebić na tle innych przedsiębiorstw, wiele firm zakłada profil w Google Moja Firma. Taka wizytówka jest szczególnie istotna w promowaniu lokalnych biznesów. Pozwala przekazać podstawowe dane o firmie, jak numer telefonu, adres czy godziny otwarcia. Aby jednak z naszą wizytówką mogła zapoznać się szeroka liczba użytkowników, powinna być ona odpowiednio zoptymalizowana, aby wyświetlała się w jak najwyższych pozycjach w wyszukiwarce. Ma to bardzo duże znaczenie, ponieważ użytkownicy szukając konkretnych firm czy produktów, zazwyczaj wybierają te znajdujące się w pierwszej dziesiątce wyników.  Co zrobić, aby zwiększyć widoczność swojej firmy w Internecie?

Google opinie – jak zoptymalizować swoją wizytówkę Google?

Aby firma znajdowała się wysoko w wynikach wyszukiwarki Google, konieczne są działania pozycjonowania. Jako początkującej firmy nie będzie nas raczej stać na takie działania, więc powinniśmy odpowiednio zoptymalizować naszą wizytówkę. Przede wszystkim, warto podać dużo danych kontaktowych do firmy, nazwę, godziny otwarcia, bowiem Google zwiększa pozycje tych firm, o których wie jak najwięcej. Dobrze wstawić również zdjęcie oraz mapkę dojazdu do firmy. Kolejną ważną sprawą jest zadbanie o Google opinie. Maja one bowiem duży wpływ na miejsce w rankingu pozycji, jakie zajmie nasza firma. Ponadto opinie użytkowników podnoszą wiarygodność firmy i zachęcają potencjalnych klientów do zakupu. Warto więc zadbać o to, aby jak najwięcej naszych klientów zostawiało w naszej wizytówce swoje Google opinie, najlepiej oczywiście te pozytywne. Warto na każdy taki wpis odpowiedzieć i podziękować za wyrażone zdanie. W przypadku negatywnych opinii Google ma to kluczowe znaczenie, dla jak najszybszego załagodzenia całej sytuacji.